+
Steg 1: Välj produkter
Lägg till din första produkt för att börja med

Steg 2: Invänta offerter

Vi samlar in återförsäljarnas förslag, tar normalt 1-2 timmar.

Steg 3: Välj offert

Välj den återförsäljare som ger er bäst pris och villkor utifrån ert behov.

Logga in för att skapa din jämförelse

Logga in

Skicka, granska och välj offerter samt kontakta återförsäljare genom ditt konto.

Logga in för att skapa din favoritlista

Logga in

Skicka, granska och välj offerter samt kontakta återförsäljare genom ditt konto.

Produkter
Produkter Programvara Garanti & Support Garanti & Supportförlängning HP 1 års Plus-service med

HP 1 års Plus-service med prioriterad hantering

HP
Tillv.art.nr U62G2E

Kan beställas
Favorit
Jämför
Beskrivning Specifikationer Dokument (6)

Produktbeskrivning

HP 1 års Plus-service med prioriterad hantering. Typ av support: Prioriterad support, Plats för utförande: Fjärr, Garantiskydd: Oberoende av garanti

HP Priority Management Service tillhandahåller alla funktioner som finns i HP Priority Access Service – t.ex. direkt tillgång till kunnig fjärrsupportpersonal och en globalt konsekvent upplevelse i över 60 länder på mer än 20 språk. Dessutom får du tillgång till en global supportansvarig från HP i din region som hanterar och proaktivt planerar dina världsomspännande servicebehov. Och i tjänsten ingår även delprioritering, prestandaövervakning, rapportering på verkställande nivå och proaktiv supportplanering.[1]

Det är dags att presentera IT-assistenten i ditt land

Du får tillgång till en tekniker med globalt ansvar för kundsupport i din region som hanterar och proaktivt planerar dina IT-supportbehov.

Vi ger dig alltid absolut prioritet

Minska antalet driftstopp med Priority Access. Du får tillgång till delarna som du behöver för att komma igång.

Du får alltid uppleva bästa möjliga support

Dra nytta av en IT-supportpartner som hjälper dig att övervaka systemets prestanda, leverera professionella rapporter och planera dina supportbehov proaktivt.

Specifikationer

Support type
Prioriterad support
Place of service
Fjärr
Warranty coverage
Oberoende av garanti
Täckningsområde
Standardarbetsdagar – 9 timmar
Duration
1 år
Response time
Nästa lediga agent
Service method
Telefon
Care Pack type
Elektroniska
Warranty type
S

Dokument (6)