+
Steg 1: Välj produkter
Lägg till din första produkt för att börja med

Steg 2: Invänta offerter

Vi samlar in återförsäljarnas förslag, tar normalt 1-2 timmar.

Steg 3: Välj offert

Välj den återförsäljare som ger er bäst pris och villkor utifrån ert behov.

Logga in för att skapa din jämförelse

Logga in

Skicka, granska och välj offerter samt kontakta återförsäljare genom ditt konto.

Logga in för att skapa din favoritlista

Logga in

Skicka, granska och välj offerter samt kontakta återförsäljare genom ditt konto.

Produkter
Produkter Datorutrustning & tillbehör Hörlurar och Headsets Jabra Engage 40 Mono USB-C

Jabra Engage 40 Mono USB-C UC

Jabra
Tillv.art.nr 4093-410-299


Marknadspris

ca. 997 kr st (ex. moms)

Prisindikationen på denna produkt är ett genomsnitt på marknadspriset.

Begär offert och låt över 80 IT-återförsäljare konkurrera om att ge dig bästa pris.

Kan beställas
Favorit
Jämför
Beskrivning Specifikationer Dokument (1) Tillbehör

Produktbeskrivning

Jabra 4093-410-299. Produkttyp: Headset. Anslutningsteknologi: Kabel. Rekommenderad användning: Kontor/callcenter, Kabellängd: 1,6 m. Vikt: 45 g. Produktens färg: Svart

Möt Jabra Engage 40, den nya generationens headset för kontaktcenter. Makten att förbättra kundnöjdheten ligger i dina händer. Vår Engage+-mjukvara, levererar intelligenta samtalsinsikter i realtid för att förstärka säljarprestandan och förbättra kundnöjdheten. Med innovativ taloptimering och hörselskydd, tillsammans med ett kraftfullt 2-mikrofonssystem, får den totala ljudupplevelsen ett rejält lyft. Du kommer också att vara bekväm tack vare den ultralätta men hållbara designen, den adaptiva passformen och de bekväma öronkuddarna för förbättrad bullerisolering. Du kan fokusera på det viktigaste. Vi tar hand om resten!

Låter som tillfredställelse

Med Engage 40 blir samtalen tydligare och kunderna får en bättre upplevelse tack vare vår innovativa Engage+-mjukvara. Gör interaktioner mer meningsfulla och effektiva med samtalsinsikter i realtid. Detta headset har utformats med dig i åtanke (varsågod). Det är lätt men robust. Bekvämt men elegant. Du kan bära det hela dagen utan att det känns. Med ett intelligent mikrofonsystem som gör ljudet tydligare än någonsin tidigare finns det inget bättre headset som hjälper dig att göra varje kund till din mest nöjda kund hittills.

Snabbtänkt

Ett mjukvarusystem som kan analysera konversationer medan de pågår? Upptäck Engage 40 med innovativ Engage+ mjukvara, framtidens headset för kontaktcenter.Live-meddelanden på skärmen med direkt feedback för att du ska kunna utveckla dina kunders samtalsupplevelser medan de pågår.Engage+ ger live vägledning för faktorer som påverkar kundernas samtalsupplevelse såsom bakgrundsljud, tystnad och avbrott. 1Träning, coaching, och att behålla sin personal blir superenkelt. Med betydelsefull data lätt tillgängligt blir ditt jobb lättare.Visa mer1 Nedladdning av gratis programvara krävs. Integrationer tillgängliga via utvalda plattformar.

Dubbel mic, dubbel kvalitet

Ljudkvalitet gör att ett samtal bär eller brister. Vi utformade Engage 40 med inte bara en, utan två mikrofoner: En för att ta bort bakgrundsljud en gång för alla, och en som försäkrar att din röst är skarp vilket ger högkvalitativa tal-till-text-funktioner.Kombinerat med intuitiv Engage+ mjukvara gör vår innovativa mikrofonteknologi att samtalstiderna minskar över alla plattformar.

En bekväm säljare är en glad säljare

En obekväm säljare resulterar i ett stelt samtal, så vi har designat Engage 40 att vara så bekväm att du knappt märker av den. Med en vikt på endast 45 g* är den superlätt och böjda kuddar ger en bekväm passform.Vi har även lagt till ett innovativt labyrintmönstret på öronkåporna. Det är baserat på studier med riktiga användare, som du, och designad specifikt för att underlätta trycket på öronen vilket gör att du kan känna dig avslappnad och fokuserad på kundernas behov. *vikt varierar för stereo- och monovarianter

Byggt för ”hoppsan!”

Slarvigt avtagna efter en lång dag, skickade från skrivbord till skrivbord, nedslängda i en väska – livet för ett headset på ett kontaktcenter kan vara tufft. Därför utformade vi Engage 40 att tåla allt, vi har stresstestat allt från mikrofonarmens rotation till stöttåligheten vilket gör det till vårt starkaste och mest tåliga headsetet någonsin.Det är lätt att säga, men vi är så pass övertygade att Engage 40 klarar av tiden och den tuffa behandlingen som headsets brukar få att vi har lagt till en tre års garanti på alla headsets. Lätta, supersköna hörlurar, utformade för att hålla, detta headset har allt.

Bra ljudupplevelse

Med avancerade högtalare och innovativa och ljudisolerande hörkåpor som passar perfekt kommer du aldrig att gå miste om viktig information under ett samtal (eller behöva be någon att prata högre, eller att upprepa samma information 47 gånger...) Med Engage 40s särskilt utformade högtalare, optimerade för klarhet i tal försvinner frustrationer och samtal blir mer effektiva. BalancedVoice™ ger kristallklar ljudkvalitet till varje samtal och försäkrar att inkommande samtal är skarpa och tydliga – bara ännu en smart funktion för lugna och effektiva samtal.

Snällt mot öronen

Det är filosofin bakom revolutionär och professional hörselskydd inbyggd i Engage 40. Med Jabra SafeTone™ 2.0 kan du fokusera på dina samtal, trygg i vetskapen att din hörsel är skyddad.Vi har inkluderat banbrytande hörselskyddsteknologi vilket inkluderar: IntelliTone 2.0™ som håller genomsnittlig bullerexponering på en säker nivå PeakStop™ 105 dB som skyddar mot plötsliga oljud BalancedVoice™ som hanterar inkommande ljud för tydligare samtal Normalisering av talnivå, som håller inkommande samtal på önskad volym Smart akustiskt chockskydd som aktivt eliminerar eller dämpar potentiellt farliga ljudHörselskydd får inte kommer i andra hand. Det är en investering för livstid.

Din nya personliga röst-assistent

Tänk dig att kunna höra dina kunder tydligare och att optimera dynamiken i varje samtal för att kunna njuta av mer balans på ett långt pass.Engage 40 använder en unik algoritm för signalbehandling, BalancedVoice™, för att förhindra att du höjer samtalsvolymen och försäkra att du är redo för samtal hela dagen. Slappna av, undvik samtalsutmatthet, och fokusera på dina kunder – allt är fixat.Men det är klart att vi säger det, därför testade vi denna unika teknologi med användare som du. De håller med om att teknologin gör ljusa röster tydligare, tal lättare att urskilja från bakgrundsljud och jämnar ut toner, vilket gör att man kan lyssna bekvämt *. *Utvärdering av studie om near-end-listening enhancement, Jabra – Nele-e, Fraunhofer IDMT, Feb-Maj 2017

Ha en konversation utan dess like

Med Engage 40 kan du styra allt med endast dina fingrar. Svara, tysta och kontrollera samtalsvolymen med endast några klick. Samtal har aldrig varit enklare.De anpassningsbara knapparna på kontrollenheten kan integreras med ditt kontaktcenter och Unified Communications (UC)-plattformar, inklusive Amazon Connect och Genesys – för effektivitet där det är viktigt. Hoppa mellan olika plattformar och kontrollera volymen med programmerbara knappar för snabb samtalshantering. En bättre samtalsupplevelse för dig och kunden har aldrig varit lättare.

En vän till alla

Att koppla upp dig till dina kunder är hur lätt som helst med Engage 40. Detta headset är helt kompatibelt med alla ledande kontaktcenter- och Unified Communications-plattformar (UC). Det finns till och med integrerad samtalskontroll för Amazon Connect, Genesys Cloud CX och NICE CXone, när det används med tillbehöret till kontrollenheten. 2En UC-variant är certifierad för Google Meet, Works With Chromebook3 och Zoom och en annan för Microsoft Teams, så du kan uppleva sömlösa och stressfria samtal på alla slags plattformar. Håll dig nära. Behåll kontrollen. Håll dig uppkopplad. 2. Programvara kan behövas för konfigurationen. Mer information finns på Jabra.com/platforms.

Kom tillbaka senare

Säg "nej" till dyra avbrott med Engage 40 headset som sätter tydliga gränser genom att visa att du är upptagen. Visa att du inte har tid att snacka med hjälp av ett rött ljus som lyser automatiskt när du är upptagen i ett samtal – fokusera på dina kunder och ge dina kollegor ett klart tecken när du är ledig.

Tillbehör som passar Jabra Engage 40 Mono USB-C

Tillverkare
Pris
-
Lagersaldo
Kategori
Tillverkare
Pris
-
Lagersaldo
Kategori
Rekommenderade tillbehör
Bild saknas

Jabra Engage 40/50II EarCush.

Jabra | Tillv.art.nr. 14101-84
Jabra Engage 40/50II EarCush.
Favorit
Kan beställas
Marknadspris
ca. 509 kr st  (ex. moms)
Favorit
Jämför ok
Kan beställas
Bild saknas

Jabra Engage 40/50II EarCush

Jabra | Tillv.art.nr. 14101-85
Jabra Engage 40/50II EarCush
Favorit
Kan beställas
Marknadspris
ca. 100 kr st  (ex. moms)
Favorit
Jämför ok
Kan beställas
Bild saknas

Jabra Engage 40/50II Pouch

Jabra | Tillv.art.nr. 14301-55
Jabra Engage 40/50II Pouch
Favorit
Kan beställas
Marknadspris
ca. 452 kr st  (ex. moms)
Favorit
Jämför ok
Kan beställas
Bild saknas
Jabra - Adapter för headset - för Engage 50 II MS Mono, 50 II MS Stereo
Favorit
Kan beställas
Marknadspris
ca. 667 kr st  (ex. moms)
Favorit
Jämför ok
Kan beställas
Föregående
Sida 1 / 2
Nästa

Sortering

Tillverkare A-Ö
Tillverkare Ö-A
Marknadspris fallande
Marknadspris stigande
Lagersaldo fallande

Specifikationer

Produkttyp
Headset
Bärstil
Head-band
Rekommenderad användning
Office/Call center
Produktens färg
Black
Kabellängd
1.6
Anslutningsteknologi
Wired
Typ av örondel
Supraaural
Drivenhet
20
Mikrofontyp
Boom microphone
Vikt
45
Headset-typ
Monaural
Mikrofonfrekvens
100 - 14000
Volymkontroll
Nej
Förpackningens bredd
185
Låddjup
50
Höjd
249
USB-anslutning
Ja
USB-kontakt
USB Type-C
Mikrofon känslighet (utnivå)
-38
Bredd
167
Djup
54
Höjd
160
Garantisedel
Ja
Fodral
Ja
Digital signalbehandling (DSP)
Ja
Kabelfärg
Black
Musikuppspelning
Ja
HD-röstkvalitet
Ja
Temperatur vid drift
-10 - 55
Temperaturintervall (förvaring)
-5 - 55
Maximal ineffekt
30
Säkerhetsark
Ja
Antal mikrofoner
2
MEMS-mikrofon (med mikroelektriska mekaniska system)
Ja
Frekvensgång (musikläge)
50 - 20000
Material, hölje
Plastic
Frekvensgång (samtalsläge)
100 - 14000
Optimerad för
UC

Dokument (1)